Повний гід по весільної церемонії

Заручини

Повний гід по весільної церемонії

Всі тільки й говорять, що про весільної церемонії, але у вас все одно дуже багато питань? Чи має він юридичну силу? Як вибрати відповідне місце і час? Як оформити зону для торжества? Що за весільні клятви? Як все проходить і скільки триває? Відповідаю на питання і розповідаю про організацію церемонії вашої мрії.В яких випадках потрібна весільна церемонія?Ви хочете зробити так, як вам подобається. В Загсі не вибирають реєстратора, музику і атмосферу, а отримують те, що є.

Організовуючи власну церемонію, ви робите так, як хочете – підбираєте ведучого, з тавите свою музику, створюєте красиву арку або незвичайне освітлення з декораторами.Ви не хочете «ловити» потрібний час. Бронювання зручного часу в Палаці Одруження проблематично — кращі слоти миттєво розбирають.

Виїзна церемонія нікого не обмежує, можна почати в обід або обмінятися клятвами на заході. Та й тривалість заходу в цьому випадку ви встановлюєте самі.Вам важливі фотографії.

Навіть у найкрасивіших Рагсах оформлення іноді застаріле і на знімках виглядає не дуже. Весільна церемонія з продуманим декором часто виглядає на фотографіях найкраще.На святі буде багато гостей.

Більшість Палаців Одружень обмежують кількість людей, присутніх на заході, зазвичай це пов’язано з місткістю залу. Якщо запрошених багато, а ви хочете, щоб всі були поруч, варто задуматися про церемонії.Ви влаштовуєте тематичну весілля.

Для торжества, підкоряється певній темі, весільна церемонія обов’язкова, адже для весілля в силі Гаррі Поттера навряд чи знайдеться ЗАГС, схожий на зал в Хогвартс. Або, наприклад, на весілля в стилі ар-деко вам напевно захочеться бачити реєстратора в одязі потрібної епохи.Хочете бути єдиною нареченою в цей день.

У Рагсі крім вас будуть інші наречені, наречені і гості. Якщо така перспектива не радує, вибирайте окрему церемонію. Поїхавши на природу, будьте впевнені, що в радіусі кілометрів від вас не буде жодної дівчини в білому платті, яка теж стає дружиною.

Коли весільна церемонія не потрібна?Ви хочете заощадити. Часто кажуть, що окремий обмін клятвами може бути не дорожче Загсу. Це неправда.

Дійсно гарна церемонія буде коштувати додаткових грошей – декоратор створить зону церемонії, dj буде працювати з-за неї на годину-дві більше, реєстратор або провідний візьмуть додаткову оплату за проведення. Якщо бюджет невеликий, можна обійтися урочистою реєстрацією в Палаці Одруження.Ви хочете раз і по-справжньому.

Багатьом не подобається, що в один день отримують свідоцтво про шлюб, а в іншій влаштовують основний захід. Здається, що важливість події розмивається, адже створення сім’ї офіційно відбувається в момент підпису документів та отримання свідоцтва. Якщо це про вас, не думайте і спокійно відмовляйтеся від додаткової церемонії, вона не принесе такої радості, як іншим.

Вам завжди хотілося урочистої реєстрації в Рагсі. Серйозність моменту, марш Мендельсона у живому виконанні оркестру, офіційна обстановка – представляли саме це? Навіщо тоді відмовлятися від мрії в догоду трендам? Робіть так, як велить серце.Відміну від виїзної весільної церемонії регистрацииВажно враховувати, що виїзна церемонія і реєстрація – різні поняття з організаційної та юридичної сторін.

Весільна церемонія – церемонія обміну клятвами, яку ви влаштовуєте самостійно разом з командою підрядників. Вона не має юридичної сили, тому до весілля вам з нареченим треба отримати свідоцтво про шлюб у Рагсі, попередньо подавши заяву.Виїзна реєстрація – офіційна виїзна церемонія, яку проводить працівник Рагсу згідно заздалегідь укладеним договором.

Не всі Загси надають таку послугу, причому місце для церемонії ви можете вибрати тільки із затвердженого списку. Цей захід офіційне, в кінці ви отримаєте свідоцтво про шлюб.Де і коли проводити церемонію?Влаштувати церемонію можна де завгодно – це може бути як зал готелю або ресторану, так і місце на природі (галявина у лісі, пляж, поле, на території готелю).

Бажано проводити її там же, де буде проходити основне святкування або недалеко від нього. Так ви заощадите час і сили на роз’їздах.Пам’ятайте про фотографіях, тому заздалегідь огляньте майданчик, щоб переконатися, що в кадр не потраплять звалені в купу гілки або стара стіна з тріщиною.

Краще вибирати місце так, щоб за вами і реєстратором відкривався максимально гарний вигляд.Час для церемонії може бути різним в залежності від ваших побажань і концепції весілля:Перша половина дня. Якщо захід проходить на вулиці, врахуйте, що після 12 годин сонце яскраве і створює невигідний для фотографій світло, а в літній час вже сильно припікає.

Золотий час: 16-17 годин вечора. В цей час виходять найкрасивіші знімки з теплим сонячним світлом, врахуйте це для весілля на природі.Вечір після заходу сонця підходить, якщо ви мрієте про те, щоб вимовити в мерехтливому освітленні десятків вогників або свічок.

Як проходить весільна церемонияПеред початком урочистості гості сідають на стільці в заздалегідь оформленої і підготовленої зоні церемонії.Для створення настрою звучить музика – жива чи поставлена DJ.Першими виходять друзі нареченого і подружки нареченої, якщо ви вирішили залучити їх.

Наступним виходить наречений.Після нареченого по доріжці між стільцями гостей проходять святкові дівчинка або хлопчик, рассыпающие пелюстки, за якими буде ступати наречена. Якщо дітей серед гостей не знайдеться, робити це необов’язково.

Нарешті, виходить наречена – одна або під руку з супроводжуючим. В цей час звучить заздалегідь підібрана музика – подивіться мою добірку музики для нареченої https://zen.me/1eQPCr напевно якийсь з них вам підійде.

Ведучий виголошує промову і передає слово молодим.Наречений з нареченою по черзі говорять весільні клятви, обмінюються обручками і цілують один одного.Після цього молоді проходять по доріжці між гостей, осыпающих їх пелюстками, зерном або конфетті.

В кінці наречений і наречена приймають вітання гостей.Врахуйте, що описаний вище сценарій стандартний, вільно міняйте і доповнюйте його на свій розсуд. При цьому час заходу повинно вкладатися в 15-30 хвилин.

Менше 15 хвилин не дадуть відчути урочистість моменту, а більше 30 почнуть втомлювати присутніх.Як написати весільні клятви?Найзворушливіший момент весільної церемонії — виголошення клятв нареченим і нареченою. Поставтеся до їх написання серйозно, почніть заздалегідь і не відкладайте на потім, адже ці слова ваш улюблений чоловік запам’ятає на все життя.

Яким повинен бути ведучий весільної церемонії?На відміну від офіційної виїзної реєстрації, людина, що проводить ваше торжество, не повинен бути працівником Загсу. Він може бути провідним всій весілля, ведучим тільки церемонії, актором, співаком і навіть другом або родичем. Кого б ви не вибрали, пам’ятайте, що ведучий повинен:не боятися публічних выступленийуметь говорити голосно і складнобыть приємним нареченому і нареченій, адже він з вами в момент створення семьиаккуратно і ошатно выглядетьОформление весільної церемонииУделите увагу декору урочистості, він допоможе створити урочисту атмосферу й прикрасить фотографії.
Не забудьте, що оформляють:місця для гостейдорожку між стільцями, що веде до зони церемониисаму зону виголошення клятв – це може бути як арка, так і будь-яка конструкція, яка вам понравитсястолик або тумбу для ведучого (якщо потрібні)навіси на випадок дощу чи сонця (якщо потрібні)

Related posts

Leave a Comment